Ξεκίνησαν οι εγγραφές στον πρώτο, γενικό κύκλο του φετινού Ελεύθερου Εργαστηρίου Μουσικής Παιδείας που έχει θέμα «Στιγμές της ιστορίας του ελληνικού τραγουδιού». Στο πλαίσιο των συναντήσεων του κύκλου, τέσσερις σημαντικοί και δημοφιλείς συνθέτες προσεγγίζονται από τέσσερις γνώστες του έργου τους με αφορμή τέσσερις επετείους.
Ακολουθεί παρουσίαση των επιμέρους ενοτήτων του κύκλου και των εισηγητών τους:
Ο Μίκης Θεοδωράκης μέσα από τα μάτια μιας λυρικής τραγουδίστριας (14,21/10/2015, 18:00-20:00), Σόνια Θεοδωρίδου, Σοπράνο
Δείτε το βίντεο του δεύτερου μέρους της ομιλίας (21/10/2015)
Αττίκ - Η μεγάλη τέχνη των μικρών τραγουδιών. Αναζητώντας τον Αττίκ και την εποχή του(4, 11/11/2015, 18:00-20:00), Λάμπρος Λιάβας, Καθηγητής, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δείτε το βίντεο του πρώτου μέρους της ομιλίας (4/11/2015)
Δείτε το βίντεο του δεύτερου μέρους της ομιλίας (4/11/2015)
Αισθητική της λαϊκής μουσικής: η συνθετική τεχνοτροπία του Βασίλη Τσιτσάνη (18, 25/11/2015, 18:00-20:00), Νίκος Ορδουλίδης, Διδάκτορας, University of Leeds, Αγγλία
Δείτε το βίντεο του πρώτου μέρους της ομιλίας (4/11/2015)
Δείτε το βίντεο του δεύτερου μέρους της ομιλίας (4/11/2015)
Για τον Μάνο Χατζιδάκι: 1ο Σεμινάριο, Το τραγούδι του, σημαία του ελληνικόυ πολιτισμού - 2ο Σεμινάριο, Μια προσπάθεια ορισμού των εννοιών με αφορμή το έργο του (02, 09/12/2015, 18:00-20:00), Νότης Μαυρουδής, Συνθέτης
Δείτε το βίντεο του πρώτου μέρους της ομιλίας (02/12/2015)
Δείτε το βίντεο του δεύτερου μέρους της ομιλίας (09/12/2015)
Από τις 30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 10:00 οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση www.mmb.org.gr (η φόρμα της ηλεκτρονικής εγγραφής θα είναι διαθέσιμη στις 10:00 ακριβώς), είτε επί τόπου στη Μουσική Βιβλιοθήκη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατά τις ώρες λειτουργίας της (Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή από 10:00 έως 16:45 και Τετάρτη από 10:00 έως 19:00). Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας μέχρι τη συμπλήρωση του αριθμού των 100 ατόμων που επιτρέπει η χωρητικότητα της Αίθουσας.